Maro

Właściciel

Wyślij Wiadomość

Zawartość

2

Rejestracja

12-21-2018

Ostatatnia wizyta

03-04-2019, 01:42 PM
Find All Posts
Maro's Forum Info
Tytuł: Właściciel
Joined: 12-21-2018
Reputation: 0 [Details]
Maro's Contact Details
Homepage: http://telterstudio.pl
Email: Send Maro an email.
Additional Info About Maro
Lokalizacja: Polska
Płeć: Mężczyzna
Drużyna: Telter Team

WITAM

12-25-2018, 10:52 PM Odpowiedzi: 3

A dobrze Big Grin Właśnie VIPy na serwery ogarniam

Regulamin Ogólny

12-21-2018, 02:02 PM Odpowiedzi: 0

1. Zasady ogólne:

1.1 Rejestracja na forum jest równoznaczna z przeczytaniem oraz zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
1.2 Administracja zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w regulaminie w dowolnym momencie.
1.3 Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Forum zgodnie z zasadami powszechnie uznanych norm moralnych, zasad netykiety i nie naruszając polskiego prawa.
1.4 Aby korzystać z naszego forum musisz mieć ukończone 10 lat.
1.5 Każdy użytkownik na forum może posiadać tylko jedno konto. W przypadku wykrycia Multikonta, banowane są wszystkie konta które zostały założone przez użytkownika.
1.6 Kwestie nieuregulowane niniejszym regulaminem nie podlegają dowolnej interpretacji i będą rozpatrywane indywidualnie przez administrację Forum.
1.7 Wszystko znajdujące się na stronie jest własnością Ecofrag.pl. Kopiowanie grafiki lub treści surowo zabronione!
1.8 Właściciel oraz Administrator mogą zablokować konto bez podania przyczyny.

2. Publikowanie treści na forum:

2.1 Zakaz umieszczania na forum treści: obraźliwych, faszystowskich, nazistowskich, rasistowskich, zastraszających, naruszających czyjąś prywatność i prawa autorskie, pornograficznych lub bardzo zbliżonych do pornografii.
2.2 Świeżo zarejestrowani użytkownicy otrzymują grupę "Świeżak" na okres 7 dni od rejestracji. W ciągu tych dni użytkownik musi zapoznać się z regulaminem, aby w przyszłości uniknąć ostrzeżeń na swoim koncie.
2.3 Administracja ma prawo zmienić nick, jeżeli jest on niezgodny z regulaminem.
2.4 Nick nie może zawierać: wulgaryzmów, linków do zewnętrznych stron, treści obraźliwe oraz samych znaków specjalnych (Początek musi zawierać litery lub cyfry).
2.5 Zakaz umieszczania w sygnaturze gifów, które odtwarzają muzykę bez wiedzy użytkownika który przegląda temat.
2.6 Sygnaturka nie może być za duża.
2.7 Nie prosimy o sprawdzenie naszej prośby o UB na SB, PW czy w innych komunikatorach typu GG/FB/TS itp.
2.8 Zakazuje się nadmiernego używania Caps Lock'a.
2.9 W podaniach o admina/redaktora/grafika nie wypowiadamy się w sposób typu: "Neutral". Każda wypowiedź musi być sensownie uzasadniona i zawierać pożyteczne informacje o aplikancie.
2.10 W dziale "Strefa Banów" wypowiadają się osoby, które są do tego upoważnione.
2.11 Zakaz zamieszczania na forum wirusów/cheatów/skryptów i tym podobnych rzeczy.
2.12 Zakaz umieszczania reflinków oraz linków które mogą przynieść korzyści.
2.13 Zakaz wypowiadania się w podaniach o admina osób, które nie grają na danym serwerze. Traktowane jest to jako spam, a użytkownik może zostać ostrzeżony.
2.14 Zakaz wypowiadania się w swoich podaniach.
2.15 Zakaz plusowania po znajomości oraz wymuszania reputacji, aby nabić reputację drugiej osobie. (Dotyczy to również reputacji naturalnych oraz ujemnych).
2.16 Osoba, która dostała warny, reklamy musi zrobić samodzielnie!
Czyjeś reklamy nie będą brane pod uwagę. 
2.17 Autor tematu ma obowiązek nazywać tematy zgodne z ich treścią.
2.18 Zakazuje się nadmiernego używania kolorów w postach.
2.19 Temat można odświeżyć raz na 24h od ostatniego posta, uprawnieni są do tego tylko autorzy danego tematu.
2.20 Na całym forum obowiązuje zasada 1 temat = 1 problem.
2.21 Użytkownik zobowiązuje się do uzyskiwania pomocy w ramach ogólnego tematu tylko i wyłącznie na forum w tematach.
2.22 Administracja ma prawo do edycji/usunięcia wpisu, który łamie regulamin forum.
2.23 Zakaz upubliczniania rozmów innym użytkownikom bez zgody drugiej osoby na forum (można udostępnić rozmowę w przypadku obrażania bądź skargi itp.).
2.24 Jeśli nie jesteś autorem pracy musisz podać źródło.
2.25 Moderatorzy, którzy posiadają grupę Opiekun serwera, Grafik, Redaktor oraz UBTeam mogą używać notatki tylko w swoim dziale.
2.26 Administracja nie odpowiada za wypowiedzi użytkowników forum.
2.27 Osoby z grupą "Świeżak" nie mogą ubiegać się o admina na serwerach oraz na stanowiska forum. (Wyjątkami są szybkie rekrutacje).
2.28 Konta, które nie posiadają zweryfikowanego e-maila są usuwane po 14 dniach od daty rejestracji.

4. Ostrzeżenia:

4.1 Administrator nie musi podać powodu ostrzeżenia.
4.2 Osoba z grupą płatną nie może "przekazać" darmowego odpracowania warna innej osobie.
4.3 Ostrzeżenia słowne mogą otrzymać tylko użytkownicy z grupą "Świeżak".
4.4 10 punktów ostrzeżeń oznacza zablokowanie konta na zawsze bez możliwości jego odblokowania.
4.5 Administrator może pozbawić gracza wszystkich wykupionych przywilejów, jeśli gracz działa na niekorzyść forum lub serwerów.
4.6 Użytkownik jest zawsze informowany o nadaniu grupy "Zablokowany" przez wiadomość prywatną wraz z informacją o długości trwania blokady oraz jego powodu.
4.7 Ostrzeżenia są automatycznie usuwane po 365 dniach od jego otrzymania.
 

5. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych:

5.1 Dane użytkowników forum są przechowywane na serwerach Server Project
5.2 Dane osobowe użytkowników mogą być przetwarzane w celu niezbędnym do korzystania z Forum przez Użytkowników. Podstawą do przetwarzania danych osobowych w tym celu jest zgoda Użytkownika na założenie konta i przetwarzanie jego danych osobowych w tym celu (podstawa prawna: art. 6 ust 1 lit a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”)). oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora (podstawa prawna art. 6 ust. 1 lit. f RODO), a w szczególności w celach: archiwalnym, tworzenia kopii zapasowych, niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa danych zgromadzonych na Forum.
5.3 Dane Użytkowników mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora (np. podmiotom świadczącym usługi hostingowe tj. firmie: Server Project) tylko na podstawie umowy z Administratorem – przy czym takie podmioty przetwarzają dane jako podwykonawcy i wyłącznie zgodnie z poleceniami Administratora.
5.4 Użytkownik ma prawo do: wglądu swoich danych osobowych, usunięcia swojego konta, ograniczenia przetwarzania danych, przeniesienia swoich danych lub ich łączenia z innym kontem, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, wniesienia skargi do odpowiednich organów dotyczącego nieumiejętnego przetwarzania danych osobowych.
5.5 Podanie danych do celów założenia konta przez użytkownika oraz korzystania z tego konta ma charakter dobrowolny, jakkolwiek konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości założenia Konta na Forum.
5.6 Nie umieszczamy zdjęć użytkowników bez ich wcześniejszej zgody.
5.7 Na forum maile czasowe są zakazane.
5.8 Możliwe jest usunięcie konta i jego informacji na stronie w uzasadnionych przypadkach po 30 dniach od jego zablokowania,
5.9 Użytkownicy zbanowani nie są usuwani na stałe, mogą prosić jedynie o wyczyszczenie konta z wrażliwych danych takie jak: e-mail, hasło, uzupełnienie profilu,
5.10 Usuwanie konta może się odbyć tylko za pomocą wiadomości prywatnej z administracją na forum,
5.11 Jest możliwość zabezpieczenia konta na forum przez weryfikację dwuetapową, która znajduje się w ustawianiach konta,